Наукові конференції та семінари, 

Font Size: 
СОЦІОЛІНГВІСТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОГО МОВЦЯ
Олена Миколаївна Горошкіна

Last modified: 2020-05-22

Abstract


Чинна програма з української мови (рівень – стандарт) визначає мету навчання предмета як формування компетентного мовця. На це орієнтує й концепція компетентнісного навчання: «Результативними показниками шкільної мовної освіти мають бути не сухі цифри балів ЗНО, а сформовані в учнів мовна стійкість, мовний смак, лінгвокреативність, наявність багатого досвіду послуговування мовою, ціннісне ставлення до неї. Як мірило досягнень закладу освіти з української мови необхідно визначити сформоване в ній сприятливе середовище, у якому українська мова панівна, де цю мову не принижують і не висміюють, де сприймають її як одну з найвищих національних і державних цінностей, де всі вчителі говорять літературною українською мовою» [1].