Наукові конференції та семінари Київського університету імені Бориса Грінченка, Формування мовної особистості в умовах реалізації концепції Нової української школи

Розмір шрифту: 
Лінгводидактичні стратегії формування мовної особистості учнів старших класів у позакласній роботі з української мови
Валентина Федорівна Александрова

Остання редакція: 2018-06-04

Анотація доповіді


У статті розглядаються лінгводидактичні стратегії формування мовної особистості учнів старших класів у позакласній роботі з української мови Подаються методичні рекомендації щодо створення оптимальних умов для розвитку комунікативно-мовленнєвої компетентності учнів із метою їх самореалізації у взаємодії із соціумом, підготовки комунікативно спроможного випусника школи, формування компетентнісно орієнтованої особистості.


Full Text: PDF