Наукові конференції та семінари Київського університету імені Бориса Грінченка, Компетентнісне спрямування дошкільної та початкової освіти в умовах нової української школи

Розмір шрифту: 
Дослідження якості дошкільної освіти з використанням міжнародного інструменту оцінювання ECERS
Наталія Павлівна Гагаріна, Світлана Леонідівна Скуренко

Остання редакція: 2020-12-21

Анотація доповіді


У статті здійснено аналіз міжнародних стандартів оцінювання якості дошкільної освіти. Досліджено нормативно‐правове забезпечення системи дошкільної освіти України. Обґрунтовано сучасні наукові погляди на проблематику дослідження, охарактеризовані критерії якості дошкільної освіти, висвітлено міжнародні тенденції щодо оцінювання якості дошкільної освіти. Авторами обґрунтовані фактори підвищення якості дошкільної освіти Аргументовано нагальну потребу здійснення комплексного оцінювання якості дошкільної освіти, відповідно до міжнародних стандартів. Презентована методика ECERS‐3 для комплексного оцінювання якості освіти в закладах дошкільної освіти.

Full Text: PDF