Наукові конференції та семінари Київського університету імені Бориса Грінченка, Компетентнісне спрямування дошкільної та початкової освіти в умовах нової української школи

Розмір шрифту: 
Наступність формування природознавчої компетентності між дошкільною і початковою освітою у процесі фенологічних спостережень
Аліна Миколаївна Мартін

Остання редакція: 2020-12-16

Анотація доповіді


У  дослідженні  розглядається  процес  формування природознавчої  компетентності  молодших  школярів  у  процесі  фенологічних спостережень. Визначено  основні елементи наступності змісту фенологічних спостережень  в  закладі  дошкільної  освіти  та  початковій  школі.  Зазначено основні  напрями  організації  фенологічних  спостережень  в  процесі ознайомлення дітей з довкіллям.

Full Text: PDF