Наукові конференції та семінари Київського університету імені Бориса Грінченка, Компетентнісне спрямування дошкільної та початкової освіти в умовах нової української школи

Розмір шрифту: 
Соціально-емоційне та етичне навчання як платформа для розвитку емоційного інтелекту учнів початкових класів на уроках читання в умовах НУШ
Ірина Миколаївна Кравченко

Остання редакція: 2020-12-19

Анотація доповіді


Статтю  присвячено  сутності  соціально-емоційного  та етичного  навчання  (СЕЕН)  у  контексті  розвитку  емоційного  інтелекту молодших  школярів  у  НУШ.  Схарактеризовано  виміри  та  рівні  СЕЕН. Обґрунтовано  значення  впровадження  елементів  соціально-емоційного  та етичного навчання на уроках  читання. Стаття містить вправи та  практики, які  спрямовані  на  розвиток  емоційного  інтелекту  та  компетентностей  і навичок СЕЕН.

Full Text: PDF