Наукові конференції та семінари Київського університету імені Бориса Грінченка, Компетентнісне спрямування дошкільної та початкової освіти в умовах нової української школи

Розмір шрифту: 
Відкриті освітні ресурси та можливості самовдосконалення професійної підготовки сучасного педагога
Катерина Миколаївна Врадій

Остання редакція: 2020-12-19

Анотація доповіді


Стаття  присвячена  визначенню  сучасних  тенденцій розвитку, використання, створення та поширення відкритих освітніх ресурсів і  з’ясування  їх  ролі  у  самовдосконаленні  професійної  підготовки  сучасного педагога.  У  дослідженні  ми  спираємося  на  аналіз  потреб,  потенціалу, можливостей  і  складнощів  створення  та  використання  відкритих  освітніх ресурсів,  а  також  передбачаємо  розробку  рекомендацій  для  більш  широкого використання  відкритих  освітніх  ресурсів  в  освітній  практиці.  Основними напрямами  дослідження  є  обмін  актуальною  інформацією  в  галузі  відкритих освітніх  ресурсів;  зміцнення  потенціалу  процесу  створення  і  використання відкритих  освітніх  ресурсів.  Найбільшу  увагу  зосереджено  на  визначенні переваг  використання  відкритих  освітніх  ресурсів,  які  не  є  вичерпними,  і присутні  в  них  позитивні  наміри  тільки  починають  з'являтися  в  наукових дослідженнях і виявлятися в різноманітних проектах.

Full Text: PDF