Наукові конференції та семінари Київського університету імені Бориса Грінченка, Компетентнісне спрямування дошкільної та початкової освіти в умовах нової української школи

Розмір шрифту: 
Нові професійні ролі і завдання педагога в умовах освітніх змін
Тетяна Василівна Палькo

Остання редакція: 2020-12-19

Анотація доповіді


На  основі  проведеного  теоретичного  аналізу  психолого-педагогічної,  навчально-методичної  літератури,  інформаційних  джерел  з проблеми  дослідження  і  практичної  діяльності  Закарпатського  інституту післядипломної  педагогічної  освіти  розглядаються  нові  професійні  ролі  і завдання  педагога,  що  відбуваються  у  сучасній  освіті:  надання  пріоритету формування  життєвих  соціально  і  професійно  значущих  якостей,  аналітичне мислення  та  інноваційність,  використання  технологій,  взаємодія  з  іншими  –лідерство та соціальний вплив,  принципова зміна цілей освіти, зміна характеру відносин  у  системі  «педагог-учень»,  заміна  базових  установок  традиційної освіти на принципово нові тощо.

Full Text: PDF