Осмислення проблеми життєвої компетентності в першій третині XXI століття
Дослідження якості дошкільної освіти з використанням міжнародного інструменту оцінювання ECERS | |
Наталія Павлівна Гагаріна, Світлана Леонідівна Скуренко |
Формула НУШ: реалізація за ключовими компонентами
НУШ як платформа для розвитку навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи | |
Людмила Петрівна Говоруха |
«Канва» компетентнісного підходу в розвитку дитини дошкільного віку: розмаїття та варіативність
Монологічна компетенція дошкільників як показник мовленнєвої готовності до навчання в школі | |
Олена Олександрівна Горська |
Нові можливості творчої самореалізації та самовдосконалення педагога в умовах освітньої реформи
Самоосвіта педагога як фактор реалізації змісту програми “Я-КИЯНИН” | |
Алла Миколаївна Гончаренко |