Осмислення проблеми життєвої компетентності в першій третині XXI століття
Дослідження якості дошкільної освіти з використанням міжнародного інструменту оцінювання ECERS | |
Наталія Павлівна Гагаріна, Світлана Леонідівна Скуренко |
«Канва» компетентнісного підходу в розвитку дитини дошкільного віку: розмаїття та варіативність
Розвиток емоційного інтелекту в дітей дошкільного віку | |
Діана Михайлівна Сабол |
Адаптація дітей раннього віку до дошкільного закладу в умовах пандемії | |
Галина Валентинівна Смольникова |
Нові можливості творчої самореалізації та самовдосконалення педагога в умовах освітньої реформи
Роль вчителя НУШ на шляху формування екологічних цінностей | |
Ірина Мечиславівна Санковська |
Формування готовності майбутнього вчителя до інноваційної діяльності в новому освітньому середовищі | |
Світлана Михайлівна Степа |
Інклюзивний простір в освітньому процесі: виклики, знахідки, досягнення
Питання інклюзивного навчання в групі продовженого дня: особливості вирішення | |
Світлана Володимирівна Савченко |