Осмислення проблеми життєвої компетентності в першій третині XXI століття
Дослідження якості дошкільної освіти з використанням міжнародного інструменту оцінювання ECERS | |
Наталія Павлівна Гагаріна, Світлана Леонідівна Скуренко |
Психологічні чинники в формуванні життєвої компетентності | |
Олександр Васильович Кочерга |
Діагностичний інструментарій визначення рівня сформованості ключових компетентностей учнів | |
Оксана Яківна Мариновська |
Виклики, що стоять на шляху впровадження компетентнісних підходів в Новій Українській Школі першої третини XXI століття | |
Валентина Петрівна Матяшук |
Розвиток медіакомпетентності учасників освітнього процесу на прикладі соціальних мереж | |
Оксана Олександрівна Подліняєва |
Налагодження партнерських відносин вчителя з батьками як умова формування життєвих компетентностей молодших школярів | |
Наталія Георгіївна Тіхонова, Світлана Григорівна Іванова |
Формула НУШ: реалізація за ключовими компонентами
Дитиноцентризм як один із базових компонентів формули НУШ | |
Наталія Анатоліївна Бодунова |
НУШ як платформа для розвитку навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи | |
Людмила Петрівна Говоруха |
Психолого-педагогічний супровід навчально-пізнавальної діяльності учнів першого класу | |
Ірина Дмитрівна Дроботько |
Лепбук – педагогічна ідея для колективної роботи, що не закінчується після дзвінка | XML |
Лілія Миколаївна Дудар |
Програма "Нова українська школа" у проєкції сучасного виховання | |
Катерина Олександрівна Журба |
Умови формування навичок 4К (креативність, критичне мислення, комунікація, командна праця) на уроках читання в НУШ | |
Ольга Сергіївна Кириленко |
Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи шляхом впровадження LEGO-технології | |
Тетяна Григорівна Ковальська |
Вплив образотворчої діяльності на емоційний стан молодшого школяра | |
Вікторія Вадимівна Кондратова |
Секрети логічного міркування на уроках у початковій школі | |
Лілія Вікторівна Колесник |
Розвиток дослідницьких компетентностей учнів початкової школи в умовах навчання в НУШ | |
Людмила Петрівна Копійка |
Формування технологічної культури учнів початкової школи | |
Наталка Валеріївна Котелянець |
Соціально-емоційне та етичне навчання як платформа для розвитку емоційного інтелекту учнів початкових класів на уроках читання в умовах НУШ | |
Ірина Миколаївна Кравченко |
Читання з розумінням як складова читацької компетентності молодшого школяра | |
Лариса Володимирівна Кравчук |
Сучасні методи та засоби організації уроку фізичної культури за стандартами НУШ | |
Дмитро Миколайович Лазебний-Чоловський |
Музично-ритмічне тіловиховання учнів початкових класів на уроці фізичної культури | |
Марина Валеріївна Любимова-Лисиця |
Практичний аспект формування мотивації учнів молодшого шкільного віку до читання в умовах НУШ | |
Катерина Валеріївна Найдьон |
Розвиток читацької компетентності в учнів початкової школи | |
Людмила Василівна Нетеса |
НУШ як платформа формування моральних цінностей у молодших школярів | |
Ольга Петрівна Третяк |
Формування просторових уявлень молодших школярів у процесі організації навчання в Новій українській школі | |
Олена Георгіївна Чернецька |
Активізація пізнавальної активності молодших школярів: п’ять Великих історій Монтессорі | |
Вікторія Миколаївна Щербина |
Вивчення творчості В.О.Сухомлинського у контексті НУШ на уроках з «Літературного читання» в початковій школі | |
Олена Сергіївна Юстенюк |
Психолого-педагогічні аспекти формування творчих умінь молодших школярів засобами образотворчого мистецтва | |
Інна Миколаївна Янковська, Олеся Олегівна Латиш |
Формування компетентностей молодших школярів у мистецькій освітній галузі | |
Інна Миколаївна Янковська, Юлія Леонідівна Прохоренко |
«Канва» компетентнісного підходу в розвитку дитини дошкільного віку: розмаїття та варіативність
Монологічна компетенція дошкільників як показник мовленнєвої готовності до навчання в школі | |
Олена Олександрівна Горська |
Співпраця закладу дошкільної освіти та НУШ у національно-патріотичному вихованні дітей | |
Тетяна Олександрівна Діхтієвська |
Компетентнісний підхід: можливості для змін у дошкіллі | |
Наталія Михайлівна Дятленко |
Вікові особливості музичного розвитку дитини дошкільного віку | |
Марія Сергіївна Іваненко, Марта Елеонора Сергіївна Іваненко |
Елементи ТРВЗ-педагогіки в мовленнєвому розвитку дітей дошкільного віку | |
Леся Григорівна Кіндей |
Інтегрований підхід у процесі формування медійних та інформаційних навичок дітей дошкільного віку | |
Єлизавета Федорівна Ковтун |
Наступність формування природознавчої компетентності між дошкільною і початковою освітою у процесі фенологічних спостережень | |
Аліна Миколаївна Мартін |
Розвиток критичного мислення старших дошкільників на заняттях з логіко-математичного розвитку | |
Олена Олександрівна Нікітіна |
Наступність у формуванні екологічної грамотності дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку: компетентнісний підхід | |
Світлана Андріївна Пазюк |
Розвиток емоційного інтелекту в дітей дошкільного віку | |
Діана Михайлівна Сабол |
Адаптація дітей раннього віку до дошкільного закладу в умовах пандемії | |
Галина Валентинівна Смольникова |
Формування вокально-хорових навичок у дітей дошкільного віку | |
Лариса Анатоліївна Теряєва, Юлія Віталіївна Потапко |
Картина світу та її формування у дошкільників засобами живопису | |
Людмила Володимирівна Шелестова |
Використання мнемотехніки в роботі з дошкільниками | |
Юлія Василівна Шило |
Нові можливості творчої самореалізації та самовдосконалення педагога в умовах освітньої реформи
Потреба педагога в навчанні протягом кар’єри як безпечний гарант його професійного становлення | |
Ірина Антонівна Байдак |
Відкриті освітні ресурси та можливості самовдосконалення професійної підготовки сучасного педагога | |
Катерина Миколаївна Врадій |
Реалізація педагогічної спадщини М.Монтессорі в професійній підготовці вихователя закладу дошкільної освіти | |
Катерина Миколаївна Врадій, Каріна Олексіївна Зінакова |
Самоосвіта педагога як фактор реалізації змісту програми “Я-КИЯНИН” | |
Алла Миколаївна Гончаренко |
Робота над ансамблем в навчальному хоровому колективі | |
Анна Миколаївна Кифенко, Зінаїда Іванівна Міщенко |
Формування професійного іміджу практичного психолога закладу освіти як засіб самовдосконалення фахівця | |
Тетяна Анатоліївна Лигомина |
Оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників ЗДО у контексті інституційного аудиту | |
Оксана Михайлівна Лютко |
Книга і читання - важливий чинник саморозвитку та самовдосконалення педагога | |
Оксана Євгенівна Матвійчук |
Нові професійні ролі і завдання педагога в умовах освітніх змін | |
Тетяна Василівна Палькo |
Мій досвід проходження державної сертифікації | |
Любов Андріївна Поліщук |
Роль вчителя початкових класів у створенні особистісно-орієнтованої моделі освіти в Новій українській школі | |
Олена Василівна Полякова |
Роль вчителя НУШ на шляху формування екологічних цінностей | |
Ірина Мечиславівна Санковська |
Формування готовності майбутнього вчителя до інноваційної діяльності в новому освітньому середовищі | |
Світлана Михайлівна Степа |
Готовність вихователів закладів дошкільної освіти до формування природодоцільної поведінки дітей дошкільного віку | |
Олена Віталіївна Таран |
Мультимедійні технології – засіб ефективності сучасного уроку мистецтва | |
Лариса Анатоліївна Теряєва, Моніка Італьяно |
Форми, методи, прийоми - інструментарій для творчої самореалізації та самовдосконалення вчителя фізичної культури | |
Юрій Васильович Черпак |
Розвиток гнучких соціально-психологічних навичок майбутніх логопедів у процесі навчальної діяльності | |
Інна Олексіївна Шишова |
Використання можливостей арт-терапії на курсах підвищення педагогічної кваліфікації | |
Марина Олександрівна Шопіна |
Інклюзивний простір в освітньому процесі: виклики, знахідки, досягнення
Проблема підготовки вчителів з дошкільного виховання до роботи з батьками дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного простору | |
Тетяна Володимирівна Волошко |
Організація інклюзивного навчання дитини з порушеннями інтелектуального розвитку в ЗЗСО | |
Олена Олександрівна Воротинцева |
Використання елементів арт-терапевтичних методик у роботі з дошкільниками, які мають особливі освітні потреби | |
Наталія Леонідівна Дорошенко |
Використання квест-технології в умовах інклюзивного ресурсного центру | |
Людмила Вікторівна Зудова |
Організація дистанційної форми навчання для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку | |
Надія Василівна Кириленко |
Крок на зустріч дитині: впровадження інклюзивного навчання в закладі дошкільної освіти | |
Світлана Сергіївна Кравець |
Заклад дошкільної освіти як осередок розвитку дитини з особливими потребами | |
Вікторія Валеріївна Маковська |
Особливості проведення логоритмічних занять в умовах інклюзивного закладу дошкільної освіти | |
Людмила Іванівна Меленець, Анастасія Юріївна Кульбедюк |
Чинники успішної інтеграції дітей з особливими потребами в освітнє середовище закладу дошкільної освіти | |
Ганна Іванівна Рего, Олександра Юріївна Рего |
Питання інклюзивного навчання в групі продовженого дня: особливості вирішення | |
Світлана Володимирівна Савченко |
Формування толерантного середовища в початковій школі засобами художнього слова | |
Лідія Петрівна Ходанич |
Освітній процес дітей з особливими потребами: педагогічний аспект | |
Орлі Фінгерман, Аліна Валентинівна Линькова |
Сучасні підходи до фізичної терапії дітей раннього віку з дитячим церебральним паралічем | |
Мар’яна Сергіївна Яковенко |