Наукові конференції та семінари, 

Font Size: 
ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ТЕКСТОВОГО МАТЕРІАЛУ НА ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖАХ
Галина Володимирівна Москалюк

Last modified: 2019-06-12

Abstract


Одним із способів візуалізації текстової інформації на заняттях з українськоїмови в педагогічних коледжах є створення хмар слів, які успішно можнавикористати в процесі професійної підготовки студентів.Хмара слів (хмара тегів, або зважений список) – це візуальне відтвореннясписку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні [2].Застосування цього прийому доречне на заняттях з української мови з будь-якоїтеми. Наприклад, за допомогою такої зорової опори можна робити термінологічні,синонімічні добірки, візуалізувати граматичні категорії частин мови, приклади слівна певне правило, слова-винятки з правил, зміни до правопису тощо. Кольоровеоформлення хмари зі слів сприяє швидкому запам’ятовуванню інформації. Хмарамістить у собі як візуальну інформацію (наприклад, форма хмари, яку необхіднозмінювати, щоб зорово розрізнити хмару-опору), так і смислове навантаження –текстовий матеріал з української мови.