Наукові конференції та семінари, 

Font Size: 
ФОРМУВАННЯ ВІЗУАЛЬНОЇ ГРАМОТНОСТІ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА ШКІЛЬНОЇ МОВНОЇ ОСВІТИ
Олександра Павлівна Глазова

Last modified: 2020-05-27

Abstract


Педагогічна концепція візуальної грамотності ґрунтується на положеннях прозначущість візуального сприйняття в процесі пізнання людиною світу і свого місця вньому в умовах безперервного збільшення інформаційного навантаження.Візуалізація навчального матеріалу дає можливість систематизувати й узагальнитиінформацію, виокремити найголовніші моменти, сконцентрувавши на них увагуучнів. Значні обсяги навчальної інформації візуалізація допомагає подати в логічнопобудованій і лаконічній, зручній для сприйняття й осмислення учнями формі.Сформована належним чином візуальна грамотність утворює нову системукогнітивних можливостей учня, які активно використовуються в процесах сучасноїосвіти, навчання і творчої діяльності.