Last modified: 2020-06-06
Abstract
Анотація. У статті автор наголошує на пріоритетному завданні сучасної освіти: розвиткові дитини як неповторної особистості, реалізації творчого потенціалу, формуванні читацької компетентності учнів початкової школи (у контексті літературної спадщини В.О. Сухомлинського), прагненні до самостійної пізнавальної діяльності. Обґрунтовує значущість застосування в освітньому процесі початкової школи інтерактивних технологій навчання на уроках літературного читання. Узагальнює думки дослідників дидактики про те, що ефективними засобами пробудження живого інтересу до літературного читання, формування в учнів навички свідомого читання поряд із іншими інноваційними методами є казка і дидактичні ігри.
Ключові слова: дидактична гра, інтерактивні технології, мотивація, навичка свідомого читання, особистість, рефлексія, свідомість.