Font Size:
Мовні стратегії в освітньому середовищі вищого навчального закладу
Last modified: 2017-06-02
Abstract
Одним із найактуальніших завдань вищої школи сьогодні є підвищення ефективності її діяльності. Освітній процес професійної підготовки має обов’язково, окрім ґрунтовної теоретичної підготовки, мати діяльнісну та компетентістну спрямованість, бути зорієнтованим як на фахову підготовку, так і на розвиток навичок 21 століття, до яких професор Університету Мельбурна і директор Дослідницького центру оцінки освіти Патрік Гріффін відносить: грамотність – базові знання мов, рахунку, фінансів, наук, культур; компетенції – критичне мислення, вирішення проблем, творче мислення, співробітництво; особисті якості – цікавість, ініціативність, наполегливість, лідерство. Звертаємо увагу, що на перше місце поставлено знання мов, адже мова – це найважливіший засіб спілкування і пізнання. За твердженням О. Пономаріва, «чужу мову можна опанувати за порівняно короткий проміжок часу, а рідну треба вивчати все життя» (Пономарів О., 2013)[1, с.9]. Відтак, зважаючи на складний історичний шлях становлення української державності, особливий сучасний стан гібридної війни із сусідньою країною, особливу увагу на всіх етапах отримання освіти варто приділяти опануванню особистістю української мови та іноземних мов, які допоможуть в процесі інтеграції у європейський та світовий соціокультурний простір.