Font Size:
Інформаційна грамотність - важливий складник професійної компетентності вчителя в умовах реформування освіти
Last modified: 2018-05-29
Abstract
Перетворення інформації на знання є функцією освіти. Знання є значно ширшим поняттям, ніж інформація. Знання інтегрує інформаційне повідомлення (ідею, думку, тобто певну інформацію) з вже наявним досвідом особистості. Тобто, не можна говорити про зовнішні засоби забезпечення вчителя певною корисною інформацією без врахування його особистісного досвіду. Тільки сам вчитель може обрати інформацію, яку він потребує для підвищення ефективності власної педагогічної діяльності. Для якісного опрацювання інформації вчитель потребує критичного мислення, інформаційної грамотності та інформаційної компетентності. Яким чином взаємопов’язані зазначені поняття, та що означає кожне з них – про це матеріал запропонованої публікації.