Наукові конференції та семінари, 

Font Size: 
Соціально-емоційне та етичне навчання як платформа для розвитку емоційного інтелекту учнів початкових класів на уроках читання в умовах НУШ
Ірина Миколаївна Кравченко

Last modified: 2020-12-19

Abstract


Статтю  присвячено  сутності  соціально-емоційного  та етичного  навчання  (СЕЕН)  у  контексті  розвитку  емоційного  інтелекту молодших  школярів  у  НУШ.  Схарактеризовано  виміри  та  рівні  СЕЕН. Обґрунтовано  значення  впровадження  елементів  соціально-емоційного  та етичного навчання на уроках  читання. Стаття містить вправи та  практики, які  спрямовані  на  розвиток  емоційного  інтелекту  та  компетентностей  і навичок СЕЕН.