Наукові конференції та семінари, 

Font Size: 
Сучасна модель підготовки педагога: досвід Словаччини
Юлія Лабунець

Last modified: 2018-05-19

Abstract


У сучасній педагогічній науці останнім часом значна увага приділяється творчій пошуковій діяльності вчителя, спрямованій на впровадження нових педагогічних технологій, на особистісно-орієнтований підхід у навчанні та вихованні, на гуманізацію і демократизацію виховного процесу тощо. Цілком зрозуміло, що сучасний педагог повинен володіти вміннями творчого пошуку. На нашу думку, підготовка вчителя-дослідника – важлива перспективна проблема сучасної педагогічної науки та практики, яка потребує свого розгляду як на рівні його мотиваційної, змістової, так і процесуальної готовності.