Наукові конференції та семінари, 

Font Size: 
Підготовка вчителя початкової школи до риторизації освітнього процесу
Геннадій Бондаренко

Last modified: 2018-05-20

Abstract


Пріоритетне місце у підготовці вчителя початкової школи мають займати навчальні дисципліни, які формують у майбутніх педагогів комунікативну компетентність, зокрема: «Риторика», «Педагогічна риторика», «Академічна риторика» тощо. Їхня мета – розвиток мовленнєво-риторичної особистості майбутнього вчителя початкової школи, яка усвідомлено володіє засобами педагогічної комунікації з метою ефективного управління пізнавальною діяльністю молодших школярів, їхнім особистісним зростанням, а також професійного спілкування з членами педагогічного співтовариства, батьками, громадськістю та репрезентації професійних цінностей у публічному мовленні. Одним із завдань означених вище дисциплін, на нашу думку, є підготовка вчителя початкової школи до риторизації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти, зокрема в початковій школі.

Comments On Paper

View all comments  |  Add comment