Наукові конференції та семінари, Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти

Font Size: 
Розвиток професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін у системі післядипломної педагогічної освіти
Михайло Войцехівський

Last modified: 2015-04-17

Abstract


У статті розглядаються наукові підходи до інноваційних змін у системі післядипломної педагогічної освіти,  організаційно-педагогічні умови розвитку професійної  компетентності педагогів в процесі підвищення  їх кваліфікації відповідно до вимог реалізації Закону «Про вищу освіту». Пропонується організаційна модель курсів підвищення кваліфікації (КПК), формалізація якої забезпечить нову якість освітніх послуг ІППО та розвиток професійної компетентності педагога.


Comments On Paper

Comments closed on 2015-04-23.
View all comments