Наукові конференції та семінари, Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти

Font Size: 
Інноваційна діяльність педагога в умовах формування шкільної освіти
Олена Харченко

Last modified: 2015-04-22

Abstract


Економічні умови, цифрове навчання, технології, формування навичок для майбутнього являються основними тенденціями, які є рушійними силами впровадження інноваційних технологій в класі. Інноваційна діяльність педагога в умовах формування шкільної освіти базується на синтезі освіти і співпраці між учителями і учнями. Потрібно розуміти, що саме практичне застосування знань в освітньому процесі дає поштовх та мотивацію для учнів і вчителів, а також їх взаємозалежність. Адже освітній процес постійно змінюється, прогресує, синтезується, реформується. результатом учня в 21 столітті має стати конкретний продукт, в якому оцінка не являється результатом, а лише мірою вимірювання «якості» продукту.