Наукові конференції та семінари Київського університету імені Бориса Грінченка, Компетентнісне спрямування дошкільної та початкової освіти в умовах нової української школи

Розмір шрифту: 
Формування готовності майбутнього вчителя до інноваційної діяльності в новому освітньому середовищі
Світлана Михайлівна Степа

Остання редакція: 2021-01-08

Анотація доповіді


У  дослідженні  висвітлено  шляхи  формування  готовності майбутнього педагога до інноваційної професійної діяльності в новій українській школі.  Зроблено  спробу  визначити  поняття  «готовності  педагога  до інноваційної  діяльності»  та  його  значення  у  стру ктурі  професійно-особистісного  становлення  фахівця.  Визначено  пріоритетні  цілі  освітнього процесу у педагогічному коледжі.

Full Text: PDF