Наукові конференції та семінари, 

Font Size: 
Інформаційні технології: виклики часу до мовної особистості викладача
Маргарита Валентинівна Козир

Last modified: 2020-06-06

Abstract


Анотація. Автором висвітлено особливості структури ІКТ-педагогіки як нової педагогіки інформаційного суспільства. Зазначено, що використання технологій, які перетворюють процеси навчання і набуття компетентностей, допомагає підвищувати рівень ІКТ-освіченості населення та підготувати висококваліфікованих спеціалістів для ринку праці. Наголошено на тому, що навички застосування ІКТ в освіті є необхідними для сучасного викладача як «діджиталізованої» мовної особистості і визначають здатність використовувати інформаційні технології для вирішення ним нагальних проблем.

Ключові слова: діджиталізація; інформаційна компетентність; інформаційне суспільство; ІКТ; ІКТ-освіченість; ІКТ-педагогіка; мовна особистість; парадигма передачі знань; парадигма управління знаннями.