Reader Comments

Reader Comments

Коментар

"Людмила Федорова" (2015-04-23)


В умовах розбудови національної системи загальної середньої освіти важливого значення набуває інноваційна діяльність загальноосвітніх навчальних закладів, яка характеризується як системним експериментуванням, розробкою, апробацією, впровадженням, розповсюдженням освітніх інновацій, так і процесом внесення якісно нових елементів в освіту.

Цікава стаття, обґрунтовано окремі механізми інноваційного поступу столичної освіти на основі вивчення реалій упровадження педагогічних нововведень в освітню практику, виокремлення чинників активності навчальних закладів у проведенні дослідно-експериментальної роботи.

Діяльність навчального закладу в режимі інноваційного розвитку заслуговує найвищої оцінки, якщо здобуває визнання не лише на регіональному чи загальнодержавному, а й на міжнародному рівні.

Експериментальна робота не є основним для освітньої установи видом діяльності, але може виявитись корисною і необхідною для вирішення тих завдань, що стоять перед нею. Експериментальна, науково-дослідна робота - найбільш складний вид діяльності школи. За структурою, обсягом роботи та якістю вона дуже нагадує наукову діяльність. Авторка спонукає до вивчення реалій упровадження педагогічних нововведень у практику столичної освіти та  чітко виявляє чинники активності навчальних закладів у проведенні дослідно-експериментальної роботи.

 



Comments closed on 2015-04-23.