Дослідницька діяльність
Mrs. Olena Valeriivna Norkina (2015-04-22)
Погоджуємось з автором, що післядипломна освіта має створювати умови для оволодіння дослідницькою діяльністю сучасних вчителів. Що сучасний педагог має відійти від шаблонів та звичок у власній педагогічній діяльності, а розвивати творчий потенціал учнів.
У статті Буренко В.М. «Покрокове навчання дослідницької діяльності в системі післядипломної педагогічної освіти» представленні ефективні шляхи вирішення проблеми оволодіння педагогами дослідницькою діяльності у післядипломній освіті. Запропоновану програму тренувань для вчителів потрібно використовувати не тільки для проведення курсів підвищення кваліфікації на базі інститутів післядипломної освіти, а й у міжкурсовий період як самонавчання вчителів.
Дякуємо за цікавий матеріал.