Reader Comments

Reader Comments

Потенційні здібості педагога до інновацій

"Олена Іванюк" (2015-04-25)


Цікава тема, і, навіть, проблема. Адже в сучасних умовах розвитку дошкільної освіти, здійснення педагогом-дошкільником інноваційної діяльності  давно вже не новина, а, скоріше, необхідність, оскільки від рівня впровадження такої діяльності залежить і рівень конкурентноспроможності ДНЗ, і досягнення навчально - виховного процесу (кожної окремої групи і окремого ДНЗ). Принциповою (і дотичною до моєї власної) є думка про незалежність процесу здійснення інноваційної діяльності педагога від потенційних можливостей. Наразі -  це необхідність. Впевнена, що думки читачів будуть різними: дехто (відкритий до інновацій) вважає, що такий підхід - необхідність сьогодення, а дехто залишається прибічником фундаменту педагогічнго натхнення, як основи для будь-яких звершень. Дякую за статтю, чекатиму на практичні матеріали для сучасних педагогів, які би допомогли розкрити потенційні можливості, переконати в здатності кожного педагога до інноваційності діяльності та запобігання розчарування (вигорання) в творчій, найголовнішій професії у світі!

Comments closed on 2015-04-23.