з досвіду викладача ОІППО
PhD Valentina Petrivna Matyashuk (2015-04-22)
Дякую за чудову статтю! Виникла заввага щодо проведення конкурсів: "Під час планування, організації та проведення роботи щодо підвищення кваліфікації педагогів методисти й викладачі інституту часто застосовують ті самі форми, методи і технології, що й у роботі з учнями, зокрема:
- бесіди;
- дискусії;
- тренінги;
- круглі столи;
- майстер-класи;
- педагогічні майстерні;
- конкурси;
- пошукові експерименти;
- створення власного портфоліо;
- проектну діяльність;
- творчу працю;
- дистанційне навчання;
індивідуальну роботу"
З досвіду організації і проведення конкурсу для педпрацівників дійшла твердого висновку, що, окрім травмуючого впливу, жодної користі від нього немає. Травмуючий вплив на всіх: самих педагогів, які готуються, хвилюються, конкурують - що аж ніяк не сприяє встановленню атмосфери доброзичливості, напрацювання , обміну досвідом , налагодженню звязків для співпраці в царині подальшого професійного вдосконалення. Немає задоволення і в членів журі, змушених якимось чином визначати кращих і почуватися винним перед тими, хто в цей список не ввійшов. Значно краще формат педагогічного фестивалю, в якому кожен учасник демонструє свій досвід без "страха и упрека", радо обмінюється досвідом (конкуренції ж немає!), відкритий до налагодження продуктивної співпраці на майбутнє.