Reader Comments

Reader Comments

з досвіду викладача ОІППО

PhD Valentina Petrivna Matyashuk (2015-04-22)


Дякую за чудову статтю! Виникла заввага щодо проведення конкурсів: "Під час планування, організації та проведення роботи щодо підвищення кваліфікації педагогів методисти й викладачі інституту часто застосовують ті самі форми, методи і технології, що й у роботі з учнями, зокрема:

  • бесіди;
  • дискусії;
  • тренінги;
  • круглі столи;
  • майстер-класи;
  • педагогічні майстерні;
  • конкурси;
  • пошукові експерименти;
  • створення власного портфоліо;
  • проектну діяльність;
  • творчу працю;
  • дистанційне навчання;

індивідуальну роботу"

З досвіду організації і проведення конкурсу для педпрацівників дійшла твердого висновку, що, окрім травмуючого впливу, жодної користі від нього немає. Травмуючий вплив на всіх: самих педагогів, які готуються, хвилюються, конкурують - що аж ніяк не сприяє встановленню атмосфери доброзичливості, напрацювання , обміну досвідом , налагодженню звязків для співпраці в царині подальшого професійного вдосконалення. Немає задоволення і в членів журі, змушених якимось чином визначати кращих і почуватися винним перед тими, хто в цей список не ввійшов. Значно краще формат педагогічного фестивалю, в якому кожен учасник демонструє свій досвід без "страха и упрека", радо обмінюється досвідом (конкуренції ж немає!), відкритий до налагодження продуктивної співпраці на майбутнє.



Comments closed on 2015-04-23.