Font Size:
Учитель початкової школи як суб’єкт мовленнєво-риторичної діяльності
Last modified: 2017-05-16
Abstract
Одним із головних завдань модернізації освіти в Україні є підготовка якісно нового педагога, який організовує і керує навчальною діяльністю учнів як фасилітатор. На нашу думку, це передбачає зміну свідомості вчителя початкової школи, розуміння ним іншого смислу педагогічної діяльності, яка передбачає підтримку молодших школярів у їх прагненні до пізнання, ініціативи, творчості, а не лише трансляцію нових знань. Така підтримувальна позиція передбачає інше спілкування, іншу взаємодію між учасниками навчально-виховного процесу, що дозволяє стверджувати про необхідність підготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної діяльності.