Наукові конференції та семінари, 

Font Size: 
Особливості розвитку мовно-мовленнєвої компетентності вчителя початкових класів у післядипломній освіті
Ірина Володимирівна Кожем'якіна

Last modified: 2017-05-16

Abstract


Українська система післядипломної освіти набула чималий досвід в організації навчально-методичної діяльності з підготовки та розвитку професійності вчителя. Особливого значення набуває переорієнтація навчального процесу від академічно-енциклопедичного до практично-дієвого і визначальною в цьому підході стає мовно-мовленнєва компетентність, яка є основою комунікативної діяльності. Зважаючи на становлення соціально-комунікативної особистості в системі загальноосвітньої  школи, особливо в її початковій ланці, можна зазначити, що проблема розвитку мовно-мовленнєвої компетентності саме вчителя початкових класів  залишається постійно актуальною впродовж його професійного становлення.