Last modified: 2017-05-18
Abstract
У контексті проведення НДР з підтеми «Формування соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку у предметно-перетворювальній діяльності з об’єктами природи» завершено констатувальний етап дослідження, метою якого було з’ясувати реальний стан проявів соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку у предметно-перетворювальній діяльності з об’єктами природи та отримати данні для створення методики формувального етапу експерименту. Методика констатувального етапу дослідження включала також напрямок роботи з педагогами. Достовірність і об’єктивність результатів вивченого напрямку забезпечило використання різноманітних взаємодоповнюючих методів, зокрема педагогічного спостереження за роботою вихователів у різних видах діяльності; аналізу планів освітньої роботи вихователів у ДНЗ; індивідуальних бесід; анкетування; колективних бесід з педагогами.
Comments On Paper
-
Відтворення екологічних проблем у конструкторській діяльності дітей старшого дошкільного віку
"Лозінська Н.В." (2017-05-18)
View all comments