Font Size:
Комунікативні ігри як засіб адаптації першокласників до школи
Last modified: 2015-04-19
Abstract
У статті розглядаються комунікативні ігри, що дозоляють максимально знизити емоційну дезадаптацію першокласників, сприяють активізації їх взаємодії та спілкування в умовах початкової школи.
Comments On Paper
-
Коментар на статтю Г.В. Смольникової
(1 Reply)
"Олена" (2015-04-21) -
коментар
(1 Reply)
"Юлія" (2015-04-21) -
коментар
(1 Reply)
"Подкопаєва Юлія" (2015-04-22) -
Проблема емоційної дезадаптації учнів
(1 Reply)
"Людмила Миколаївна" (2015-04-22) -
Коментар на статтю
(1 Reply)
"Ірина Петрівна" (2015-04-22) -
Коментар на статтю
(1 Reply)
"Ольга Святославівна" (2015-04-22) -
Зниження емоційної дезадаптації
(1 Reply)
Oksana Ivanova (2015-04-22) -
Коментар на статтю Г. Смольникової
(1 Reply)
"Остапенко Алла" (2015-04-22) -
Коментар
(1 Reply)
"Сіваченко Інеса" (2015-04-23) -
Практична користь матеріалів
(1 Reply)
"Олена Іванюк" (2015-04-25) -
Вдячна за коментар
"Смольникова Галина" (2015-04-25)
View all comments