Presentations and Authors


Last name A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z All
Track:
 
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників у формальній та неформальній освіті
Ганна Дмитрівна Щекатунова
Підготовка майбутніх керівників закладів освіти в умовах полікультурного регіону
Тетяна Олександрівна Атрощенко
Безперервна освіта дорослих: реалізація права кожної повнолітньої особи
Людмила Іванівна Меленець
Використання методу проектів у навчанні педагогів закладу дошкільної освіти
Ірина Василівна Селіванова
Про готовність педагогів до роботи в нових умовах
Наталія Михайлівна Дятленко
Профілактика вигорання як передумова психологічного здоров’я педагога
Діана Михайлівна Сабол
Клієнт-центрований підхід до профілактичної роботи з емоційним виснаженням та професійним вигоранням педагогів
Ганна Олександрівна Коцюба
Психофізіологічні акценти в психолого-педагогічній компетентності педагога
Олександр Васильович Кочерга
Майндмеппінг (mindmapping) – ефективна техніка структуризації навчальної інформації у візуальній формі
Юлія Миколаївна Ткаченко
Впровадження інноваційних практик: готовність, ризики, перспектива
Алла Миколаївна Гончаренко
Коучинг, як новітня складова професійно-особистісного розвитку сучасного педагога
Юлія Михайлівна Гребеніченко
Узагальнення досвіду як чинник розвитку професіоналізму педагога
Світлана Андріївна Пазюк


 

Legal Notice:

KA2 CBHE – 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP This project has been funded with support from the European Commission. The content of the website reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

The MoPED consortium accepts no responsibility or liability whatsoever with regard to information on external links and technical problems incurred as a result of using this site or any linked external sites.

 

Copyright Notice:

All rights reserved. The contents of this website are subject to copyright law. Reproduction is only permitted provided that the MoPED Project website is explicitly referenced in the reproduced document.